مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-08سياسي

دستگاه ها از محل اعتبارات فرهنگی برای راهیان نور هزینه کنند


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم بسیج امکانات دستگاه ها جهت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور، ادامه داد: دستگاه ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به حوزه ایثار و شهادت با محوریت راهیان نور اختصاص دهند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم بسیج امکانات دستگاه ها جهت پشتیبانی از اردوهای راهیان نور، ادامه داد: دستگاه ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به حوزه ایثار و شهادت با محوریت راهیان نور اختصاص دهند.

اسدالله عباسی امروز، 17 آبان ماه در جلسه ستاد کنگره شهدای استان گیلان و راهیان نور، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل های جوان و نوجوان، اظهار کرد: راهیان نور بازخوانی تاریخ رشادت ها و شجاعت ها و فداکاری ها و شهادت های شهدا و رزمندگان ماست.

وی با بیان اینکه نسل امروز با دوران دفاع مقدس فاصله دارد و آن روزها را لمس نکرده است، افزود: باید جوانان و نوجوانان را با واقعیت های دفاع مقدس آشنا کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان و دانشجویان را در فضاهای آموزشی و تربیتی قرار می دهد، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور اثرگذاری بالایی دارد و لذا همه دستگاه ها مکلف هستند براساس قانون در این راستا همکاری داشته باشند تا شاهد تقویت روحیه انقلابی و جهادی و ایثارگری در نسل جوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها از محل اعتبارات فرهنگی برای راهیان نور هزینه کنند

دستگاه ها از محل اعتبارات فرهنگی برای راهیان نور هزینه کنند